23 Mart 2012 Cuma

Canım nasılsın?

Aylar önce açılmış, yazışmaları yapılmış, izinleri alınmış bir blog burası. Gelin görün ki zurnanın deliğine zort diyemeden içimizdeki alev de söndü gitti. Neymiş efendim siyasi erklere giydirecekmişiz, güldürülü şeyler yazacakmışız ama içimizdeki aktivisiti de öldürmeyecekmişiz. İyi bok yiyecekmişiz. Hiçbirimiz hiçbir şey yazamadan ölüyor gidiyor blog resmen, hale bak. Bir araya geliş amacımız gaydiri guppak nedenlerle olsa da kabul edelim; hiçbirimiz yazı yazmadık. Hatta ben o kadar utanmaza bağladım ki dedim eski bloglardan birindeki yazılarımı koyarım. Zekiyim çünkü ya, en überinden allesinden. Bir de böyle bir saçmalık var, herkes kendini zeki sanıyor. Küçükken zeka testinden 534054 almışım, ben eskiden solakmışım, burnumla bisiklet sürüyorum, ÖSS’de derece yaptım, çok süper kankalarım var, sosyal mecraların arananyüzüyüm, tüm kızlar bana hasta, istediğim her erkeği elde ettim, Asmalı benden sorulur.. Ne diyorum ben ya? Çok sinirliyim elmasına sıçtığımın Ademoğlu’na çünkü. Neden? Çünkü ben de kendimce sebeplerle akıllı bir insanım.

Bu sene okulum bitiyor. Liseli ergenliğim hard core bir şekilde geçmiş de olsa hiçbir zaman öğrenciliğe lanet etmemiş bir insan olarak gizli gizli içime ağlıyorum. İş dünyasına adım atalı 1.5 sene olsa da, ben öğrenciliğimi bitirmeye razı değilim bey amcalar. Ama tabi güzel ülkemin güzel yazısız kurallarınca artık iyi bir iş, ev, araba ve hatta koca sahibi olma zamanım yaklaştı. Ara ara da Adana’ya dönüp evde sadece yatarak ve film izleyerek ömrümü çürütmeyi düşünmüyor değilim ama eğitimci bir ananın kızı olarak da o evde ne kadar barınabilirim şüpheli.




Bak yazı diyorduk, blog diyorduk ama yine BEN’e geldik. Çünkü en az bencil olan insan bile kendinden bahsetmeye bayılır, çünkü en akıllı biziz anladınız mı? Anlamadınız, anlamıyorsunuz ve anlamayacaksınız. Çünkü hayatta herkesin doğruları farklıdır. Tıpkı herkesin beğenilerinin farklı olması gibi. Misal bir arkadaşım bana Dexter’a güzel dizi demeyen diziden anlamıyordur demişti. Gel gelelim ben de bayılıyorum Dexter’a da sen dizi guru musun pezevenk? derler adama ki dizi gurusu olsan da bize ne zaten. Ben de senelerdir House MD’yi çok sıkıcı bulurdum, (hala buluyorum) ama şu an izleyecek bir şey olmadığında aç da bi vaka görelim diyebiliyorum yanımdaki, yöremdekilere.

Bilerek kısa kesmiyorum ki Aydın havası olmasın, sevmem çünkü. Şu an ben ne yazarsam onu okuyor olacağınızdan burada dilediğim şeyleri yazabilecek özgürlüğüm var. Çok güzel valla. Neyse ya, sıradaki şarkı benim realistliğimden şikayet eden arkadaşlara gelsin.

He bu arada, dünyanın yuvarlak olduğuna hala inanmıyorum ve bence Okan Bayülgen ile Hülya Avşar aynı kişi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder